maandag 13 mei 2024

Moederdag.

 Gisteren met de dochters naar Fabrique des Lumières geweest op het Westergasfabriek terrrein. Cadeautje voor moederdag. Je kunt niet van m'n dochters zeggen dat ze geen leuke cadeautjes kunnen verzinnen.

Het was heel indrukwekkend, hele donkere ruimte waar overal afbeeldingen worden getoond die bewegen, op de muren, de vloeren en de plafonds, je weet soms gewoon niet waar je moet kijken.

 

Je zou zeggen dat je een nis in kijkt maar het is gewoon een plat vlak.



En dan moet je je ook nog voorstellen dat dingen soms langzaam bewegen, dus een hoofd wat heen en weer gaat of de staart van de hond kwispelt.



 Dit was de Mondriaan zaal en stonden we op een soort balkon naar allemaal vlakken te kijken die continu veranderden. En zo kwamen er allerlei voorbeelden voorbij. We hebben er bijna anderhalf uur rond gekeken.

Daarna nog lekker op een terrasje geluncht en nog wat rond gekeken, het was heel druk want op een groot grasveld stonden allemaal rollende keukens wat héél veel bezoek trok, nog een ijsje gegeten en toen weer naar huis. Helemaal kapot was ik toen ik eenmaal weer thuis was

 De reis was goed gegaan maar ik moest zowel op de tram als op de bus een kwartier wachten en er was was wel een bankje maar die stond pal in de zon en dat was me te heet dus ben ik in de schaduw gaan staan dat vonden m'n benen niet zo leuk maar het was even niet anders.

Al met al was het een dag om met plezier op terug te kijken. Vandaag maar even rustig aan.

Allemaal een hele fijne dag. 🙋

2 opmerkingen:

  1. Door jouw verhaal overtuigd; ik wil er ook heen. Wat fijn toch dat je zulke fijne dingen doet met je dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het leuk vond, Het balkon herken ik niet, er was wel een zijzaaltje vorige keer .
    De locatie in dat grote park is ook heel leuk.
    Ja daarna mag een rustdagje wel want het is wat overweldigend

    BeantwoordenVerwijderen