woensdag 22 mei 2024

Hor, horror.

 Nou, die vitrage "hor" werkt niet, ik stond vanmorgen met 5 muggen bulten op 😡 Alle moeite voor niks. Ik had verder alles dicht, nou ja, het zolderraam stond nog op een kiertje maar je maakt mij niet wijs dat een mug door dat kiertje vliegt en dan de trap af gaat, door het halletje de slaapkamer in en mij dan opzoekt om zich te verzadigen aan mijn bloed, of wel?, doen muggen dat wel? Er schijnen tegenwoordig ook muggen rond te vliegen waar je heel ziek van kunt worden een soort horrormuggen.

Nou ja, ik weet het niet, ik laat die "hor" nog maar even zitten, baadt het niet het schaadt ook niet, ( moet het met dt? Ik weet het even niet en geen zin om op te zoeken want te druk met krabben🤣) 

Zo te zien wordt het een bewolkte dag maar dat geeft niet, ik heb een to do lijstje dus dat kan ik dan mooi wegwerken.

Allemaal een hele fijne dag.🙋‍♀️

P.s. lot, een paar weken geleden heb ik een vrouw  leren kennen die vertelde dat ze nu ongeveer 5 jaar in Nes woont, dat zal toch niet heel, heel, heel toevallig jouw zus zijn? Haar naam weet ik niet, ze vertelde dat ze gescheiden is, met haar hezondheid sukkelt en dat ze in een 55 pus woning woont en ze heeft donker haar. Maar nee, dat zou wel héél toevallig zijn. Groeten. 

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zaten in haast typefouten in.

      Zou kunnen, ik weet zeker dat ze er in 2018 is komen wonen, dat is net iets meer dan een jaar of 5. Gezondheid klopt ook en woning ook en ja ze heeft donker haar en is niet mager.
      Het geeft me een raar gevoel eigenlijk, weet niet of ik het leuk of juiste helemaal niet leuk moet vinden want je weet maar nooit wat voor dingen ze me eventueel over mij zou gaan vertellen.
      Zo openbaar wil ik er ook niet veel meer over zeggen.
      Heb je haar verteld dat je een blog hebt?

      Verwijderen
    2. Nee, dat heb ik haar niet verteld en ik weet ook niet of haar nog een keer ga ontmoeten dus geen zorgen.

      Verwijderen