donderdag 23 mei 2024

Getut.

 Na het een week heeeeeel rustig aan gedaan te hebben gaat het een stuk beter met m'n knie. Dus misschien toch geen artrose? Alleen de plek waar ik hem een tijdje terug twee keer gestoten heb zeurt nog. 

Gisteravond voor het eerst weer een klein wandelingetje gemaakt maar dat ging nog niet erg lekker, m'n benen protesteerden die vonden die rust blijkbaar wel lekker. Dat is dan jammer want ik mag graag na het eten een rondje lopen.  

Ik ga dus maar proberen om heel langzaam dat rondje wat groter te maken.

En nu ik toch bezig ben, ik heb ook nog last van 6 hele dikke muggenbulten, niet gewoon wat prikjes maar BULTEN reageer ik nou extreem of zijn de muggen extreem? Mijn God wat een getut. 

Vandaag ga ik met een groepje vrouwen uit de buurt proberen een lentekrans te maken. Afleiding is de beste medicijn 😃

Allemaal een hele fijne dag 🙋‍♀️

P.s Lot je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Ik vertel nooit aan iemand dat ik een blog schrijf. 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ella, weet je dat een tabletje tegen hooïkoorts ook heel goed helpt tegen je muggenbulten?
    Öok die bulten zïjn een allergische reactie. Te koop bij kruitvat enzo.
    Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn te horen dat je je blog heel privé houdt met je trouwe lezers,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lentekrans??? welke lente?? maak er een regenkrans (of beter nog een regendans) van. sterkte met knie en bulten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die dikke muggenbulten heb ik ook af en toe. En dan vooral niet gaan krabben want dan wordt het nog groter. Soms plak ik er een pleister over, dan krab ik niet zo gauw. De tip van Jenneke ga ik proberen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen