dinsdag 28 mei 2024

Van alles wat.

                                                  Pffff hij is klaar. 


Nu alleen nog laten inlijsten maar ik heb er een beetje dubbel gevoel bij, om de een of andere reden heb ik er niet met heel veel plezier aan gewerkt dus ik weet niet of ik er veel geld voor over heb want inlijsten is duur. Nou ja, maar even laten broeien.

Verder ben ik gisteren maar even naar het biebje hier  in het wijkcentrum gegaan, dat is bij mij aan het eind van de straat, om even een nieuwe voorraad boeken te halen.  Ze zijn daar heel makkelijk, hebben geen strenge inlevertermijn ofzo. 

Want er gaat toch niets boven een echt boek en dan ook nog het liefste een nieuw boek maar ik koop geen nieuwe boeken meer, ten eerste te duur en je weet nooit van tevoren of het wel écht een goed boek is en het neemt alleen maar  allemaal ruimte in. Ik wil juist ontspullen. Afgelopen weekend heeft schoonzoon ook allemaal mannenspullen meegenomen want ik ga echt niet gaten in muren boren met pluggen enz en hij zei meteen al:' Nee hoor niet doen, dat doe ik wel voor u'. Ook weer geregeld 😀

Lot: ik heb alle 7 zusters boeken gelezen, vond ik leuke boeken.

Rosaline; de troostbibliotheek ga ik opzoeken.

Berber; wat grappig dat je kookboeken leest, dat zou ik dus nooit bedenken.

Allemaal een hele fijne dag 🙋
 

3 opmerkingen:

  1. ik heb veel kookboeken over landen, Indonesië, Vietnam, Japan, Zweden, Pacific Food etc. en behalve recepten staan er verhalen over het land/regio in.
    Je borduurwerk is mooi geworden en zeker waard om ingelijst te worden.
    En nu maar eens die afwas wegwerken...en om 11 uur naar Secrets of the Zoo kijken. Schitterende dierentuinserie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je borduurwerk ook heel mooi en het inlijsten waard.
    Wij hebben ook heel veel kookboeken en kijk er ook best vaak ik en ook aantal foodblogs die ik lees. Zondag komt stiefdochter met man een een puber lunchen. Ga maar eens bladeren naar een recept voor een salade, moet voor stiefdochter zowel vega als zuivelvrij zijn , dan kom je dus op Vegan. Maar voor man en puber komt er vlees bij, zijn ze gek op en krijgen ze thuis weinig.
    En ze krijgen soep gemaakt van allerlei groentes, H vind die niet zo lekker en aan hen kan ik alles kwijt. Nog nooit iets gemaakt dat ze niet lekker vonden. Als we daar eten vinden we hun eten nooit echt lekker, wel gezond maar meestal zijn de groentes te knapperig gebleven. Houd H niet van en onze tandjes kunnen daar ook minder goed mee omgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja, dat noemen ze beetgaar, maar ik vind het meer echtnietgaar. En niet weg te krijgen

      Verwijderen