donderdag 30 mei 2024

Wonder.

 Er is een wonder geschied, ik heb al een paar dagen bijna geen last meer van m'n knie. Ik ben zó blij, ik zag mezelf al in het ziekenhuis liggen voor een nieuwe knie nadat eerst allemaal lapmiddelen geprobeerd waren en die dan allemaal niet geholpen hadden.

Ik ben echt ontzettend blij. Nu moet ik oppassen dat ik weer niet té enthousiast wordt en meteen weer lange wandelingen ga maken en die knie weer ga overbelasten want dat zal het wel geweest zijn. Dus geen slijtage want dat verdwijnt niet vanzelf.

Dus rustig aan, straks eerst maar even naar de kapper, dat kan ik zittend af😀. Dat is altijd leuk, ten eerste zie je er daarna beter uit en ten tweede: ik kom denk ik al 20 jaar bij de zelfde kapster en dan ga je elkaar heel goed kennen, je hebt het dan over de familie en kinderen enz. Dus gezellig.

Jullie ook allemaal een gezellige dag 🙋

2 opmerkingen:

  1. Voor mij wordt het voornamelijk een rustdag en dag voor mezelf vanmiddag naar voetreflextherapie die ook rugmassage doet.
    Gisteren met dochter naar Vlissingen, eerst een heerlijk Belgisch broodje gegeten, het zaakje heet Smoske en dat betekent knoeien in het Bels. Nou dat klopt het zijn kleine stokbroodjes met een salade en je kan het niet zonder vieze handen eten, maar ik hou van viezig eten.
    Daarna naar kledingwinkel waar ik al 2x mooie broeken kocht van een merk. Maar nu zaten die me nu niet lekker, te skinny.
    Wel een lavendelblauwe broek van soepele stof gekocht en een mooi bijpassend t-shirt, een hard roze blouse en een donkerblauw vestjasje. Ik zocht iets tussen jack en blazer. Wilde eigenlijk van ander soort stof iets minder warm maar deze was zo mooi. Verder nog veel meer gepast en was nogal uitgeput erna, gelukkig kreeg ik tussendoor wel water en koffie. Daarna nog een klein stukje rondgelopen en nog een koffie gedronken. Veeeel geld uitgegeven maar had echt behoefte aan andere kleding. De rest van wat ik nodig maak maak ik zelf of vind het wel bij de kringloop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed nieuws zeg maar doe inderdaad voorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen