zaterdag 25 mei 2024

Rust.

 Nadat het volgens mij de hele nacht geregend heeft schijnt het volgens buienradar toch wel een redelijke dag te worden. Dat is fijn. M'n dochter komt op de koffie dus dat is gezellig, normaal gesproken zouden we dan misschien wel een eindje gaan wandelen maar ik heb nog steeds last van m'n knie en ik ben bang om het te forceren dus dat gaat hem niet worden. 

Ik weet niet of m'n schoonzoon ook mee komt dat zou wel fijn zijn want ik ben weer aan het opruimen en kwam nog allemaal gereedschap en schroeven en pluggen van mijn man zaliger tegen, ik kan niks met die spullen en kunnen dus weg. Misschien heeft hij er nog wat aan. 

Ik ben sowieso erg van het opruimen en weg doen want rust in je huis is rust in je hoofd. Ik vind het fijn als alles een beetje gesorteerd is, nu lag  de helft van de bovenbeschreven troep  op zolder en de andere helft  in de schuur dus als ik dan iets nodig had dan keek ik natuurlijk altijd eerst op de verkeerde plek en nu wil ik alles wat ik misschien nog eens ga gebruiken in  bakken gesorteerd in de schuur hebben. 

Dus ja, zo blijf je bezig.

Verder niks bijzonders te melden eigenlijk. 

Allemaal een hele fijne dag.🙋

Goh Rosaline, je krijgt wel erg veel op je bordje, je zegt zelf dat het een hele boterham is maar volgens mij is het een hele bakkerij. Ik hoop dat je iemand hebt die je kan ondersteunen of in ieder geval je verhaal kwijt kunt, mag ook op m'n blog hoor,  Ik vond het fijn om weer wat van je te lezen. Ik vond het ook leuk om te lezen dat ik zelfs in Gent gelezen word. 

En inderdaad kan ik iedereen een spiegeltje aanraden want die vervelende jongetjes op die fatbikes zijn zo bij je. ik ben er heel blij mee. 

Nog meer mensen in het buitenland die wel eens m'n blog lezen? Groetjes.

7 opmerkingen:

  1. Zeeland is bijna Buitenland toch? 😁
    Het is makkelijk als schoonzoon die spullen heeft, kan hij makkelijker bij jou wat komen repareren.
    Hier is het halve huis gevuld met klusspullen en andere dingen waarvan ik niet weet wat het is. Wil ik ook verder niet weten, ik hoef niet in de delen te komen.
    Mijn benen doen pijn, door filerijden afgelopen week 2x, en gisteren de ramen gelapt en op trapje sta je toch heel bewust benen aangespannen.
    Weet nog niet wat het bewegen vandaag wordt, als het kan na de lunch, fietsen, lopen met rollator of stok.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat wilde ik ook n et zeggen, Lot, zet er Nieuw voor en het is een heeel ver buitenland.
      Ik heb ook alle klusspullen van mn man weggegeven, iedereen was er blij mee, ik ook. elke 4 maanden worden mn ramen aan de buitenkant gedaan, voor 18 euro per keer ga ik niet op een trap staan, jammer dat het daarna altijd weer gaat regenen.

      Verwijderen
  2. Nou de Achterhoek is zeker al het buitenland. 8km van Duitsland af.
    Vandaag wordt de caravan verkocht. Iemand uit Groenlo komt kijken. Ik had alle kaarten en woordenboeken al in de kliko gemikt, zag vanmorgen dat de helft er weer uitgehaald is.
    Als de koper komt ga ik lekker op de fiets de boodschappen doen. Bemoei me er niet mee. En zie het wel als ik thuis kom.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doet me denken aan een collega die hele jaargangen National Geographic bij het papierophalen aan de straat gezet, netjes in pakjes gebonden. Komt haar man opgetogen thuis: Kijk eens wat ik heb gevonden bij het oude papier! lag zomaar netjes mee te nemen op straat

      Verwijderen
  3. België. Ik lees je blog ook geregeld, niet zozeer omdat we even oud zijn of dat alles herkenbaar is maar gewoon omdat het plezierig leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ella, Elke dag met veel plezier.In Cómpeta, provincie Malaga, Spanje. Met groetenTon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vanuit noord duitsland.het valt me op hoeveel de oudere dames noch fietsen. groetjes, omaja

    BeantwoordenVerwijderen