donderdag 8 februari 2024

Corbijn.

Zijn zwart/wit foto's spraken me het meeste aan.

Hij heeft heel veel modefotografie gedaan, dat sprak me minder aan.

Er waren ook heel veel foto's van artiesten, hier Tina Turner met een tuinhandschoen, alsof ze net hard gewerkt heeft, poeh wat heb ik het warm.  Ik ben fan van haar.



Deze foto vond ik geestig en creatief, de Rolling Stones met gekke hoeden op, hoe verzin je het.


Over deze foto hadden dochter en ik discussie, ik vond hem vanwege dat halve been ongemakkelijk en zij vond dat juist weer goed anders zou het een saaie foto zijn. 

 


En deze kop van Clint Eastwood heb ik altijd al geweldig gevonden.


Er waren ook kleine kijkertjes; kijk eens pappa ik heb ook een schilderij gemaakt en moeder die om het  hoekje staat toe te kijken.
Al met al vond ik het zeker de moeite waard en een aanrader.
Groetjes allemaal. 🙋

2 opmerkingen:

  1. Ik ben het met jou eens wat betreft die eenbeenfoto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou een tentoonstelling zijn waar mijn vader en ik wel naartoe zouden zijn gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen