zondag 11 februari 2024

Lente.


 Zo, ik heb de lente even in huis gehaald, wat takjes van een sierappelboompje uit de tuin erbij en klaar. Ik word er blij van want als ik naar buiten kijk dan is het weer een grijze bedoening. 

Eigenlijk dacht ik dat hyacinten altijd lekker roken maar ik ruik niks, das dan weer jammer.

Geen plannen voor vandaag, als het weer zo blijft dan misschien naar de bioscoop, hangt ervan af welke film speelt.

Morgen een verhaal over tante Truus, weten jullie nog wel? Ik heb al eens over haar verteld, ik moet nog even denken hoe ik het zo kort mogelijk ga vertellen.

Allemaal een fijne dag en voor de mensen die mij s' avonds lezen; slaap lekker.🙋‍♀️

Dank Bertiebo voor de tip over Tjalf Sparnaay, ik ben al eens naar een expositie van hem geweest maar ik ga nu zeker weer, het is heel bijzonder wat hij maakt en het voordeel van museum Jan is dat je het kunt combineren met een leuke wandeling in die omgeving. 

1 opmerking:

  1. Nou, de meeste hyacinthen ruiken zo sterk dat ik ze in het gemeenschappelijke trappenhuis neerzet... Kan ze in mijn huis niet verdragen. Of jij bent post-corona de gevoeligheid voor die geur kwijtgeraakt, of ze hebben een soort gekweekt waar de geur uit is??

    BeantwoordenVerwijderen