dinsdag 13 februari 2024

Wandelclub.

 Dank voor jullie reacties over het wel of niet gaan helpen in het zorgcentrum. Ik heb het inderdaad afgezegd want ik was er zelf van geschrokken hoe het me aangreep om weer in zo'n zorgcentrum rond te lopen.

In plaats daarvan heb ik me vanmorgen aangesloten bij een wandelclubje dat elke maandagochtend hier bij een wijkcentrum in de buurt loopt. Het is geheel vrijblijvend, kom je dan is het goed, kom je niet dan is het ook goed. 

Het was gezellig, het contact verliep makkelijk en omdat we gezellig liepen te kletsen hebben we zonder dat ik er echt erg in had iets meer dan een uur gelopen, de bedoeling was een uur maar er was een weg afgesloten zodat we om moesten lopen. 

Daarna nog een kopje koffie in het wijkcentrum en toen weer naar huis. Moe maar voldaan kwam ik weer thuis.

Ik vond het leuk maar waar ik heeeeeeeel blij van werd was dat m'n been/ lies geen last gaf. Ik had stramme benen maar m'n lies hield zich rustig.

Allemaal een fijne dag. 🙋‍♀️

P.s. Ik denk dat ze tegenwoordig hyacinten zonder geur kweken want ze ruiken echt niet.

Francien: 112 bellen en dan gaat het balletje wel rollen.

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig Ella, en je had ook lekker weer om te wandelen.
    Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je hebt afgezegd. Maar wandelen is geen vrijwilligerswerk hoor! 🤔 😂

    BeantwoordenVerwijderen