zaterdag 17 februari 2024

Regering.

 Hebben we eigenlijk nog wel een regering nodig als gemeenten gewoon doen wat ze zelf willen?







Tja, wat moet je daar nou van denken? Van mij mag iedereen doen, aantrekken en opzetten wat hij of zij zelf wil maar ik denk ook dat bepaalde geloofs uitingen bij bepaalde groepen agressie op kan wekken maar moet je je dan aan die lui aanpassen? 
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Gisteren voor het eerst weer eens een eind gefietst, het viel me niet mee, de hele winter niet gefietst,  dus dat was weer even wennen.

Allemaal een hele fijne dag, het gaat geloof ik de hele dag regenen dus ik denk dat ik maar eens achter de naaimachine kruip en van dat lapje stof wat ik laatst gekocht heb iets in elkaar ga flansen. 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Ik weet het ook niet hoe het verder moet met deze regering/provincie/gemeente. Allemaal verschillende verkiezingen in verschillende jaren, dan kan het toch niet anders dan een zooitje worden als er elke keer een nieuwe partij in opkomst is?
    En dan krijgen we ook Europese verkiezingen!
    en in November America.
    Wat een puinhoop is deze wereld geworden. Thuis de vrede maar bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen