zondag 4 februari 2024

De goede kant.

 Ondanks het nattige, vochtige weer toch maar een wandeling gemaakt en dat was een goede beslissing want onderweg kwam ik dit tegen en daar werd ik blij van.



Een voorzichtige narcis die nog geen zin heeft om open te gaan, ik weet van m'n dochter dat bij haar in de buurt al een heel veld met narcissen is.

Elk voorjaar wordt ik hier altijd heel blij van, geen idee wat de naam is maar ik vind het elke keer weer een wonder.
 Ik heb ook al een beetje in de tuin gewerkt, vroeg, dat weet ik ook wel maar het ziet er in ieder geval wat netter uit. Ook heb ik een bankje opgeschoven zodat ik zo gauw de zon in de tuin komt even lekker in het zonnetje kan zitten.

Het is duidelijk dat we de goede kant op gaan.

Groetjes van deze kant.🙋

2 opmerkingen:

  1. Soort wasbloem is het waarschijnlijk, erg mooi.
    Hier zuidelijker is er nog niets te zien wat bloeit.
    Vanmiddag wel fietstochtje gemaakt maar had op delen van de dijk zijwind en moest mijn stuur behoorlijk vasthouden. En laatste stukje wind pal tegen, met max ondersteuning en versnelling laag kwam ik niet sneller dan 8 km per uur.
    Heb ook behoorlijk last van benen nu, nodig weer meer fietsen maar moet het wel droog zijn en ik tijd hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het hier veel kouder is want zaterdag stond er nog niets in het park. Komt vast ook binnenkort. Maar nu waait het als een gek. Ik blijf vanmiddag lekker thuis

    BeantwoordenVerwijderen