dinsdag 20 februari 2024

Slappe knieën.

 Hebben jullie dat ook wel eens, dat je s' morgens opstaat en dat je denkt: dit gaat hem vandaag niet worden. Duf, slappe knieën, geen zin. Zo'n dag had ik gisteren, ik wilde eigenlijk weer met de wandelclub meelopen maar ik had geen zin om me te haasten, ze starten al om 10 uur en ik werd pas om half 9 wakker en dus heb ik het voorbij laten gaan. 


Rond een uur of 12 heb ik mezelf maar weer eens flink toegesproken en ben toen in m'n eentje gaan lopen en dat heb ik 55 minuten volgehouden ( wat ik dan wel weer knap van mezelf vond 🙈) De rest van de dag heb ik niet veel meer uitgespookt. Ook weer vroeg naar bed gegaan. Ik vind dat maar niks dat luie gedoe, ik ben liever actief bezig. Nou ja, het zal er wel bij horen en het zal wel niet erg zijn, ik hoop wel dat het vandaag beter gaat. 

Het is in ieder geval aardig weer, dat helpt.😀Groetjes. 🙋

3 opmerkingen:

  1. Dat is echt heel goed. Geen zin, geen puf en toch gaan! Applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De afgelopen week was ik ook niet 100%, ook moe, futloos en stijf, zal het weer maar de schuld geven.
    Op maandag heb ik beweegclubje, begint ook om 10 uur en dat is wel goede tijd want we staan rond half 8 op. Vorige club begon om 9 uur dat was me te vroeg.
    Wandelen kan ik niet zo goed, voeten vinden dat iet fijn al heb ik maatschoenen en steunzolen. Fietsen gaat wel goed en vanmiddag ga ik na de lunch uurtje, weerbericht is goed en dan op de terugweg langs de kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja vervelend he zo'n dagje dat je niet vooruit te branden bent.
    Dat je toch bijna een uur aan de wandel bent geweest vind ik dus best een prestatie.
    Ik noem het maar een seniorendagje🤣.
    Lekker slapen en meestal is het dan weer beter.
    Je hoeft ook niet elke dag een mooi jasje te naaien toch?
    Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen