zondag 18 februari 2024

Vest.

 Zo, het vest is klaar, het is een eenvoudig model, de stof is van zichzelf al druk genoeg,  dus makkelijk op een regenachtige middag af te krijgen, ik moet alleen vrijdag op de markt nog even een leuke sluiting zoeken en dunne schoudervullingen want ik heb erg afhangende schouders en dan ziet het er altijd  zo treurig uit.


Ik had de mazzel dat ik nog een grijs poloshirt in de kast had liggen en een grijze broek heb ik ook nog wel, dus blij mee.  Het is misschien een beetje somber allemaal maar dat past heel goed bij deze grijze dag. 

Ik moet tot vrijdag wachten want hier in de buurt zijn geen fourniturenwinkels meer. Vroeger was er nog een hele goeie op de Albert Cuypmarkt maar die is sinds kort gesloten. Dus even geduld hebben. 

Groetjes 🙋

3 opmerkingen:

  1. Chapeau......wat een mooi jasje.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Jan de grote kleinvakman ken ik ook nog. We woonden op loopafstand en vooral met mijn oma liep ik er vaak naartoe voor vis.
    En ook toen ik in Den Haag woonde ging ik met mijn moeder er graag naartoe. Gingen we lunchen in de Van Woustraat bij Popov, die later ook een filiaal in het Stadshart hadden, weet niet of die er nog is.

    Vast/jasje is leuk, kleurige ketting en oorbellen zou ik er dan bij drgane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vest vindt ik eigenlijk een heel mooi jasje!!!!
    Je heb van de regendag een zonnetje gemaakt.
    Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen