vrijdag 2 februari 2024

Goede zin.

 Vandaag had ik voor het eerst weer eens goede zin dus naar de markt geweest. Wel met de bus want ik vond het te koud om te fietsen, ik heb dit jaar sowieso nog niet gefietst, nog steeds een beetje slapjes op de benen. Met de auto vond ik teveel gedoe en met de bus stap ik vlak naast de markt uit. 

Eigenlijk had ik niet echt iets nodig maar je komt altijd wel iets tegen. b. v. een mooi stofje om een vest van te maken, dat ik daar weer zin in heb is een goed teken.

Op een gegeven moment werd ik toch wel moe,  nou heb ik een tijdje geleden ontdekt dat je bij de bieb een kopje koffie kunt pakken voor 1.85 , op de markt had ik lekkere muffins gekocht en dan ook nog keus uit heel veel tijdschriften en u zult begrijpen  dat ik  daar heerlijk heb gezeten.

Dit blog schrijf ik tegenwoordig  s' avonds want ik vind de tv tegenwoordig verschrikkelijk. Al die krachtspelletjes zoals No way back, Kamp van Koningsbruggen, de verraders, de bondgenoten en weet ik wat nog meer allemaal. Ik vind het niks en kijk er niet naar.

Maar gelukkig houdt ik van lezen, borduren en podcasts luisteren dus ik verveel me niet.

                                                      Het begint al een beetje op te schieten.

Allemaal een hele fijne dag🙋

2 opmerkingen:

  1. Afgelopen 2 weken 3 stofjes gekocht bij de kringloop elk 1 euro en behoorlijke maat. Maar door operatie aan vingers kan ik er nog niks mee knippen als het niet te nauw hoeft gaat wel maar stof is een ander verhaal. Fietsen gaat nog niet zo goed, ik kan wel remmen maar de versnelling niet verder dan 2 draaien, voor 3 heb je meer kracht nodig en die heb ik nog niet. .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Ella je bent goed bezig. Een dag met goede zin zo gezellig uitbuiten. Genieten van de markt en een lekkere kop koffie bij de bieb en jezelf op wat lekkers getrakteerd!!!!!
    Ben benieuwd naar het vest wat je gaat maken. We zien het vast wel eens.
    Je borduurwerk wordt ook mooi.
    De fiets komt vanzelf wel weer. Op een dag pak je die ook weer om van het lente weer te genieten..
    Hoop dat je goede zin nog even blijft🙂. Fijn weekend.
    Gr Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen