vrijdag 16 februari 2024

Boeken.

Gisteren heb ik het biebje in het wijkcentrum ontdekt, ik wist dat het er was  maar ik was er nog nooit geweest.( in dat biebje dus)  Dat is 1 straat bij mij vandaan dus lekker makkelijk.

M'n boeken scharrel ik meestal overal vandaan en als ik ze dan uit heb breng ik ze hier naar naar het buurtcentrum want ik ben aan het ontspullen, dus dan moeten er niet nog meer boeken bij komen. Er staat daar een tafel met wat boeken die je dan voor 1 euro kunt kopen, wat ik ook wel eens doe. Gisteren dus ook, de balie mevrouw zei toen dat er misschien boven ook nog wel wat voor me zou zijn,

Dus ik naar boven, nou dat was een blijde verrassing, keurig, met goede boeken, en dus heb ik m'n slag even geslagen 😀


Volgens die mevr. is er geen uitleentermijn dus ik heb alle tijd. Heerlijk.

Allemaal een hele fijne dag 🙋

O ja, van de week weer m'n bloed laten prikken, m'n lever- en ijzerwaarde zijn wel gezakt maar nog niet  zoals ze zouden moeten zijn, dus een glaasje wijn bij het eten zit er nog niet in 😞😏


1 opmerking: