maandag 5 februari 2024

Goed bezig.

 Het is duidelijk dat het beter me me gaat, vandaag had ik weer goede zin. Vandaag realiseerde ik me ook dat ik de hele maand januari niet in orde ben geweest, dat is voor mij heeeeeeel lang, ik ben nog nooit zolang ziek geweest. ik realiseer me nu ook dat ik heel dankbaar moet zijn en God op m'n blote knieën moet danken dat ik nog nooit eerder echt ziek ben geweest en dat ik nooooooiiiit meer mag klagen want er zijn zoveel mensen die hun hele leven ziek zijn of een handicap hebben. Dus geen gezeur meer van deze kant.

Maar voordat dit een al te zoetig stukje gaat worden weer even met beide benen op de grond, zoals ik al zei  had ik goede zin en dus ben ik met de auto door de wasstraat gegaan , voor mij best wel een dingetje maar er groeide zo ongeveer mos op de ramen dus even door de zure appel heen bijten. Waarom is het een dingetje, ik krijg last van claustrofobie, dat gewapper, gefladder en gespetter aan alle kanten, ik word er mal van en het enige wat ik dan kan denken is: IK WIL ER UIT maar ik ben heel rustig gebleven deze keer. Verder heb ik ook nog spullen naar de kringloop gebracht én heb ik een wandeling van bijna drie kwartier gemaakt, dus goed bezig dacht ik zo, dat kan vanavond allemaal weer in m'n dagboek. 😀

Groetjes 🙋

3 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad goed af en toe je zegeningen te tellen en te realiseren hoe goed we het meestal hebben.
    Ben je bij Loogman geweest? Ik vind de wasstraat heerlijk, zit ik om me heen te kijken en denk dat hoef ik allemaal zelf niet te doen. En de hal met stofzuigers is ook zo fijn. En als je helemaal op chique gaat kan je alles laten doen, maar dat vind ik dan weer zonde van het geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schrijf een over wat er aan de hand is, is toch geen gezeur. Vergelijken met anderen die het erger hebben zou ik ook maar niet doen. Jij hebt en er is wat er is. Schrijf er maar gewoon over. Doe ik ook hoor en bij het ouder worden komt er nou eenmaal steeds meer op je pad van grote en kleine ongemakken.

    BeantwoordenVerwijderen