donderdag 20 januari 2022

Bijzonder.

 Gistermiddag viel ik zowat van m'n stoel,  ik heb  dus maar een bankje neergezet, dat zit even wat veiliger.

Nee , gekkigheid. 

Ik viel bijna van m'n stoel omdat ik gebeld werd door de gemeente met de mededeling dat ze een  bankje gaan neerzetten langs m'n geliefde poderweggetje. 😃😃😃 Bijzonder! Ik was de derde die daarom gevraagd had en nu gaan ze er dus daadwerkelijk eentje bijzetten. Er staat er al eentje maar om de afstand naar het volgende bankje kleiner te maken komt er nog eentje. Leuk toch? 

Ik vroeg meteen naar dat niet weggehaalde bord, nu ik toch een levende ziel aan de lijn had, hij begreep er niets van want hij had zelf, persoonlijk een bord weggehaald, blijken er twee borden in de straat te hebben gestaan, dat wist ik niet en hij ook niet. Bijzonder! Een paar uur later was het bord weg.😃😃😃

U begrijpt dat ik zéér tevreden ben over mezelf😝😝😝🤣🤣🤣 én over de gemeente👍👍👍

Allemaal een hele goede dag, lekker op je eigen bank.🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Applaus voor jezelf dus dat je actie hebt ondernomen. En er zijn dus nog echte mensen bij de gemeente, zo af en toe denken we wel eens dat er ook robots werken. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verhaal Ella, en een bemoedigende reactie van een gemeentelijke ambtenaar. Beter dan bij ons in de stad.

    BeantwoordenVerwijderen