dinsdag 18 januari 2022

Snelle actie.


 Nog even over dat bord wat in het plantsoen voor m'n deur staat. 

Gistermorgen dus een berichtje naar de gemeente gestuurd, gistermiddag meteen een heel  kort berichtje terug: bord opgehaald.

 Het berichtje bevatte alleen deze twee woorden. Geen aanhef, niet een paar beleefde woorden, alleen maar:  bord opgehaald.   Oké.... beetje vreemd maar vooruit ze zullen het wel druk hebben.

Ik was wel helemaal blij, wát een snelle reactie, wat goed van die gemeente, dat moet ik onthouden  voor wanneer er weer iets is, even een berichtje en het word opgelost.

Alleen................het staat er nog😲

Welk bord zullen ze dan wél opgehaald hebben? Hebben ze überhaupt wel ergens  een bord opgehaald? 

Nou ja, je kunt wel merken dat ik op dit moment niet zoveel om handen heb, in vroeger dagen zou dat hele bord me niet zijn opgevallen. 

Ik geef ze maar even de tijd want waar maak ik me druk om ( ik maak me niet echt druk hoor ) soms lossen dingen vanzelf op.

Allemaal een hele fijne dag zonder dingen waar je je druk om hoeft te  maken.🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Ik zou terug mailem met: Nee, het bord staat er nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bord NIET opgehaald
    geen aanhef, geen vriendelijke groeten en een prettige dag, eikuls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf weghalen met schoonzoon en vriend van je kleinkind.

    BeantwoordenVerwijderen