donderdag 27 januari 2022

Zal het ??????

 Zal het dan echt zo zijn? Dat we aan het begin van het einde van de pandemie zijn gekomen ? 

Ik ben al dat gedoe zó zat dat ik het gewoon wíl geloven en daarom heb ik  gisteren een museumjaarkaart besteld. 

Tegelijkertijd denk ik dat het onvermijdelijk is dat we allemaal een keer corona gaan krijgen maar dan in een milde vorm. Bij ons in de familie is nu pas het eerste slachtoffer gevallen. Dochterlief belde gisteren dat ze positief getest is maar dat ze niet zo ziek is dat ze niet thuis kan werken, maar eigenlijk   zou ze vrijdag haar tweede sollicitatie gesprek hebben, op de locatie waar ze dan eventueel zou komen, het eerste gesprek was al online en ze zag er naar uit om alles en iedereen in levende lijve te zien en ja dat kan nu niet. Dat bedoel ik dus met " gedoe" 

Hoe vaak was je vroeger weleens niet zo lekker en ging je toch gewoon naar je werk? Daar dacht je verder niet over na want je wilde je baas of je collega's niet met een probleem opzadelen, nu slaat de paniek meteen toe. 

Afijn, ik ga er gemakshalve maar even van uit dat het einde in zicht is en dat ik heel veel musea ga bezoeken. 😀

Bij mij in de buurt zijn twee leuke museums op loopafstand en ik zie het helemaal voor me dat ik daar  dan heen loop, even rond kijk, op een stoeltje uit rust, misschien een kopje koffie drink en dan weer terug loop.
Ik kijk er naar uit.

Allemaal een hele goede dag, hopelijk ook  met iets om naar uit te kijken. 🙋‍♀️




2 opmerkingen:

  1. Cobra en Jan bedoel je waarschijnlijk. Met mijn vader regelmatig naar Cobra geweest, leuke locatie en lekkere koffie.
    Bij Jan hebben we een tentoonstelling van Ans Markus gezien ook apart
    Volgen de week ga ik met mijn zus naar een Amsterdams museum we twijfelen nog tussen het Paleis op de Dam en het Grachtenhuis museum

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lot, ja die bedoel ik, ben er jaren niet geweest dus ik verheug me er op.

    BeantwoordenVerwijderen