zaterdag 15 januari 2022

Cryptoslang.


Op zaterdag doe ik altijd de cryptoslang in de bijlage van de Telegraaf en meestal lukt me dat wel aardig maar vandaag blijf ik op één woord hangen. Ik weet het gewoon niet en dat kan ik niet uitstaan, dat blijft dan maar in m'n hoofd zitten.😖

Weet één van jullie het? 

Verder valt er weinig te melden, het is hier nog steeds mistig, grijs en nattig. Verder  komt er iemand om een bretel , of is het bretels? op te halen, die vond ik ergens onderin een kast, manlief zeker ooit eens ergens opgescharreld,  wat moet je ermee?
 


Verkocht voor 5 euro via marktplaats. Weggooien is zonde toch? 

Ik vind het toch elke keer wel weer spannend; komt die iemand dan ook echt opdagen ? Of zit ik voor niets te wachten? 

We gaan het meemaken.

Allemaal een hele goede, zonnige dag 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Ik heb vroeger veel crypto's gedaan. Ik had een vriendin en op zaterdagmorgen gingen we er voor zitten en belden we elkaar. Maar zonder haar vond ik er niks meer aan. En nu kan ik het niet meer. Maar deze weet ik wel. Dat denk ik dan toch: kruidkaas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, het is bretels (maar bretellen mag ook). Ik kan me eigenlijk niets voorstellen bij één bretel! Hoop dat het lukt met die koper, vijf euro is toch weer vijf euro en inderdaad, weggooien is zonde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met ex maakten we de crypto uit de zaterdagbijlage van destijds nog de Haagse Courant, we waren best goed,
    Deze slangcrypto begrijp ik niet hoe die werkt met de richting en de cijfers. Kruidkaas zal zeker goed zijn

    BeantwoordenVerwijderen