vrijdag 21 januari 2022

Klusjes.


 Hebben jullie dat nou ook ? Dat er bepaalde klusjes in huis zijn waar je zo'n hekel aan hebt dat je ze  steeds maar uitstelt ?

Voor mij zijn dat de badkamer en de keuken. Zó ondankbaar, zo heb je het gedaan en zo kun je weer opnieuw beginnen. 

Vanmorgen had ik een  ijverige bui, ik heb eerst een pan bami gemaakt, lekker,  hoef ik dat vanavond niet te doen, alleen even een eitje bakken, en daarna heb ik de keuken schoongemaakt, niet alles hoor, helemaal geen zin in 🙈, maar als er nu iemand binnen komt ziet het er tenminste niet  als een studenten  keuken uit. 

Nu nog even moed verzamelen voor de badkamer, maar ach, dat kan ook morgen toch? 

En mag het dan nu eindelijk eens een beetje mooi weer worden? Ik ben dat grijze gemiezer zó ontzettend zat. 

Maar goed, het is zoals het is en je kunt er toch niets aan veranderen. 

Allemaal een hele goede dag met of zonder gemiezer 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Vanmorgen was het mooi blauw maar nu trekt het weer dicht. Ik vind het gasfornuis schoonmaken altijd zo'n vervelende klus, oplossing ik heb een hulp die de keuken schoonmaakt 1x per 3 weken en in de tussentijd geeft me dat ook iets meer moed om het een beetje te onderhouden.
    Badkamer is oud en aan vervanging toe en dan heb je ook weinig zin die goed te onderhouden, ik doe mijn best.
    Gisteren veel boodschappen in Belgie gedaan en dat moet nu allemaal verwerkt en opgeruimd worden, maar weer voorraad voor 2 maanden. Van mij kan er weer een lock down 😁. Nee hoor doe maar niet ik wil graag weer lunchen met dochter of zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eigenlijk vind ik het hele huishouden vreselijk. altijd al niet leuk gevonden, behalve koken, maar echtgenoot wilde voornamelijk aardappels groente vlees
    en nu eet ik waar ik zin in heb, wanneer ik zin heb, en heb een hulp om het huis op orde te houden.
    gasfornuis schoonmaken vind ik dan weer wel leuk, heb 3 jaar geleden mn eerste eigen nieuwe gasfornuis gekocht en ben er heeeel blij mee (en best wel zuinig op)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat zijn klusjes die altijd terug komen. Werkverschaffing noem ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen