maandag 17 januari 2022

Nog nooit eerder gedaan.

 Vanmorgen heb ik iets gedaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan. 

Ik heb contact gezocht met de gemeente. 

Ik heb online melding gedaan bij de gemeente over een opvallend geel bord vlak voor m'n huis in het plantsoen wat er ooit geplaatst  is vanwege werkzaamheden. Die klus is al wekenlang klaar maar dat bord zijn ze vergeten weg te halen en als  niemand actie onderneem dan staat het er over 100 jaar waarschijnlijk nóg. 

En verder heb ik aan de gemeente gevraagd of er meer bankjes geplaatst kunnen worden bij  m'n geliefde polderwandelingtje. Als ik daar loop dan zou ik wel verder willen maar ik krijg dan altijd zo'n pijn in m'n rug, als ik dan even 5 minuten kan zitten  kan ik  weer verder. Op die route staat maar één bankje. Er wordt daar altijd heel veel gewandeld en ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die even pauze willen houden zeker als het straks weer mooi weer is. 

Nu ben ik zó benieuwd of ik van beide zaken nog iets ga horen. 

Wordt vervolgd.

Allemaal een hele goede dag, ik zie zowaar hier en daar een heel klein stukje blauw in de lucht😃🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. goed gedaan!!!en zeker dat bankje hoop ik dat dat er komt. ff zitten en bijkomen en dan weer dooooor!!!!!
    hier kregen we vorig september glasvezelkabel, ging snel, alleen er zat bij mij ruis op de kabel (geen idee wat dat is). Er moest een andere monteur komen. Na een maand heb ik maar eens gebeld of ze het niet vergeten zijn, na nog een maand nog een keer en toen nog een keer. werd elke doorgegeven en wat vervelend voor u; er lag nl aan gat naast mn voordeur, waarin ook kabels lagen. ergens eind december kwam er ineens iemand die verbaasd was dat er een gat was en alles nog niet in orde. Hij wist van niks.1000 excuses aangeboden, zo vervelend voor u (ik kom nooit buiten en heb er dus geen last van).
    Ik hoop dat ze naar je luisteren en er een bankje (of meer dan 1 op die route) zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je dat gedaan hebt. Mijn ervaring is dat er in ieder geval gereageerd wordt

    BeantwoordenVerwijderen