zaterdag 22 januari 2022

Meat loaf.


 Tja, en nu is Meat loaf dood, ik heb dit filmpje even zitten kijken met het geluid op vol en terwijl ik keek dacht ik : dit zou in deze tijd toch een heel dubieus filmpje geweest zijn. De tekst kan ik niet helemaal verstaan en ik heb geen zin omdat op te gaan zoeken maar is zo te horen  die ook heel bedenkelijk. 

Het grappige is dat ik denk dat  m'n kleinkinderen,  allebei meisjes, dit een ontzettende griezel zullen  vinden. Ik eigenlijk ook. 🤣

Hij blijkt ook in heel veel films gespeeld te hebben, dat wist ik niet en nu is hij dood, mijn leeftijd, dus veel te jong. 

Ik wens iedereen een goede dag en een heel lang leven.🙋‍♀️


3 opmerkingen:

  1. De tekst gaat eigenlijk over flirten, verleiden en beloftes eisen. Actueel ook nog.
    Hij was toe n erg dik en vooral pafferig, na optreden had hij zuurstof nodig. Ook als hij een slanke man zou zijn geweest was het nog geen knappe of zelfs beetje aantrekkelijke man zijn geweest. Maar zijn hele optreden maakte dat wel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beaty is in the eye of the beholder, ik vind het dus wel een knappe man. Zo talentvol en dan ook nog een goede acteur, ik ga zeker zijn autobiografie lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk. Gelukkig zijn er verschillende smaken, als we allemaal hetzelfde leuk zouden vinden dan zou het wel een saaie boel worden.

    BeantwoordenVerwijderen