dinsdag 4 oktober 2022

Dagboekje.

 Behalve dit blog houd ik sinds kort ook nog een dagboekje bij, een heel schattig klein opschrijfboekje.


Het ligt naast m'n bed en  voor  ik ga slapen schrijf ik even op wat ik die dag heb gedaan en  wat dingen die ik niet wil vergeten.

Meestal eindig ik met wat voor gevoel ik de dag afsluit. 

Gisteren had ik helemaal niets bijzonders gedaan, wat in huis gerommeld, veel zitten breien aan een col die bij een trui moet gaan passen maar daarover later meer, en smiddags naar een winkelcentrum wat iets verder weg ligt gelopen ( toestand met lies, zo zo ☹️ ) daar aangekomen moest ik echt even rusten en dat heb ik bij een wijkcentrum gedaan ( kopje thee 1 euro kom daar maar eens om bij eeen cafe of restaurant 😃 ) Het was daar heel gezellig dus voor herhaling vatbaar. 

Goed,  een rustige, niet bijzondere dag dus en toch sloot ik m'n dagelijkse verhaaltje af met : volkomen tevreden dag.

Mooi he? 

Ik wens jullie allemaal ook een volkomen tevreden dag toe.🙋‍♀️

P.s voordat het allemaal te zoetsappig wordt, ik eindig ook wel eens met: wat een k..... dag hoor.🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Hier zijn het ook redelijk rustige dagen. Gisteren al een deel alleen omdat H iets in Utrecht moest ophalen, in de middag mocht ik weer een oogprik. Alles goed verlopen.
    Vandaag is hij naar oosten van het land een fiets kopen en als het allemaal goed verloop doet hij boodschappen in Duisland om ons geliefde vlees te halen.
    Lange dag en ik heb ook zo het een en ander op de planning. Wasje zit erin kan straks lekker wapperen

    BeantwoordenVerwijderen