vrijdag 7 oktober 2022

Spannend.

 Gisteren een dagje Zandvoort gedaan, ik dacht: het kan wel eens de laatste mooie dag van het jaar worden dus geniet er van. 


Het was heel leuk maar het was ook een trip to memory lane want vroeger deden manlief en ik dit regelmatig zeker toen we nog een hondje hadden. Maar 6 okt. is ook onze trouwdag, we zouden nu 56 jaar gtrouwd zijn geweest. 

Goed, ondanks de nostalgische gevoelens vond ik het leuk maar tegelijk ook een beetje  spannend, ten eerste al de reis ernaar toe , en ook weer terug natuurlijk, ruim een half uur rijden en dan ook nog ingewikkeld rijden, door Haarlem, Heemstede,  Aerdenhout en hoe het daar ook allemaal mag heten.

Ook nog even het dorp in geweest daar was een winkel waar één wand helemaal bezet was met badeendjes 



Hoe verzin je het. 


                          En ook in Zandvoort een hek helemaal vol met slotjes.

Het is ook altijd een beetje spannend om in je eentje een restaurant binnen te stappen want er moet natuurlijk ook wat gegeten worden, dat heb ik bij het restaurantje gedaan waar manlief het liefste naartoe ging, ik moest zowel letterlijk als figuurlijk even een drempel overstappen. Maar ik heb het gedaan, verstand op nul en blik op oneindig. Daar bestelde ik een club sandwich en ik kreeg dit,


      grappig, anders dan ik verwacht had maar heel lekker. In die fles zat overigens tonic hoor, het lijkt zo net een fles jonge jenever. 🤣

En toen weer betalen bij zo'n ingewikkelde parkeerautomaat, vind ik ook spannend, ooit heb ik ergens, niet hier, m'n betaalpas in de gleuf waar je het parkeerkaartje in moet doen gestopt, er moest iemand bij komen om die pas weer uit die machine te krijgen 🙈🙈🙈 Sinds die tijd haat ik parkeerautomaten. 


Al met al was het een dag  met vele gezichten maar de herinneringen aan de goeie ouwe tijd overheersten.

Allemaal een goede, spannende dag.😃🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Het spannendste vandaag is waarschijnlijk de groente fruit Too good to go box vd Lidl.
    Bij parkeerautomaten heb je soms een cursus nodig en ze zijn in elke gemeente anders lijkt wel. En vaak zo slecht te lezen het display zeker als het licht er op schijnt.
    De club sandwich zal best lekker zijn. maar al die extra frutsels hoeven voor mij dan niet. Sommige basisdingen mogen van mij zo blijven. Pizza hoort niet met shoarma of fruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je zo dapper. Vooral die parkeermeter! Toevallig heb ik gisteren met vriendinnen een gesprek gehad over alleen eropuit gaan. Ik doe dat ook wel, laat man dan lekker thuis. Ga dan echt alleen, want ik ga als het mij zomaar uitkomt en doe waar ik belangstelling voor heb. En ga ook alleen lunchen. Maar ik moet nog zien of ik onze favoriete uitjes ooit alleen zou doen. Ik train mezelf alvast op deze manier, want de kans is groot om nog een wat jaren dapperheid nodig te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ik had dit bij jou gezien! Doordat ik dit bericht van je las kwam ik ook op het idee voor een dagje Zandvoort, afgelopen zaterdag - EN ik zag die badeendjeswinkel - maar wist natuurlijk prompt niet meer bij wie ik erover had gelezen....

    BeantwoordenVerwijderen