woensdag 5 oktober 2022

Rot wijf.

 Wat ik gisteren helemaal was vergeten te vertellen: eergisteravond is er een ei tegen m'n keukenraam gegooid, (keuken zit aan de straatkant) om een uur of acht, ik schrok me rot, opeens pets, nu denken jullie natuurlijk meteen: dan zal ze  wel een rot wijf zijn ( geen angry wife maar een rot wijf  misschien moet ik de titel van dit blog veranderen? 🤣🤣🤣) die met alle buren ruzie heeft maar ik ben me van geen kwaad bewust maar dat zeggen natuurlijk alle rotwijven🤣🤣🤣

Ik wist even niet wat ik moest doen, ik durfde niet naar buiten want ik dacht: straks staan ze om een hoekje te wachten en zo gauw ik de deur open doe stormen ze naar binnen. 

Eerst heb ik gecontroleerd of alles wel dicht en op slot zat en toen heb ik boven uit het raam gekeken maar er heerste doodse stilte in de straat. Zó raar. 

De volgende ochtend zag ik allemaal struif ( heet dat zo?) Op het raam zitten. 

                                        Close-up van stukje eierdop.



Ik vond het zó gek, wie loopt er nou rond met eieren om ergens tegen aan te gooien? Het zijn ook geen dingen die je even in je zak stopt. 

Ik dacht: ik wacht even af of het vaker gebeurd en anders moet ik maar eens contact opnemen met de wijkagent, wie dat dan ook moge zijn. 

Maar gisteravond  las ik op Facebook dat er in deze buurt  overlast van hangjongeren was geweest die overal met eieren hadden lopen gooien🤔 De politie is op de hoogte. 

After all: dus toch geen rotwijf🤣🤣🤣

Allemaal een goede, gewone dag🙋‍♀️


3 opmerkingen:

  1. ben je klaar mee. Het is zo rotzooi om eierresten schoon te maken.
    gr. Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ken ze beter opeten 😂 nu alles zo duur is geworden. Maar ik snap dat je daar erg van geschrokken bent, hoop dat het snel ophoudt.
    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt vervelend en stom gedoe van die jongeren. Eieren zijn zo duur geworden de laatste maanden. We eten er wel 8-10 per week.

    BeantwoordenVerwijderen