zaterdag 15 oktober 2022

Nikserig.

Het wordt vandaag weer een miezerige dag zo te zien en ik heb eigenlijk geen idee wat ik eens zal gaan doen. De afgelopen week was er elke dag wel wat; rookmelders die geplaatst werden, koffie bij een oud collega, oren die uitgespoten moesten worden in de hoop dat het gesuis weg zou zijn, helaas niet gelukt☹️ en de HOVO natuurlijk maar vandag is er niets. Dat is iets waar ik naar uit kan kijken; hé, lekker even helemaal niets maar als het dan zover is dan vind ik het saai. 

Wat een gezeur he? Het is ook nooit goed. 

Ik moet dus iets bedenken, eerst de cryptoslang in de bijlage van de Telegraaf, dan de bijlage van de Volkskrant, de kranten zelf lees ik morgen wel,  huishoudelijke klussen heb ik geen zin in, ik kan ook altijd nog gaan borduren of breien dus.......ik kom de dag wel door ook al is het dan voor mij een beetje een nikserige dag. 

Hopelijk klaart het vanmiddag een beetje op zodat ik toch nog even naar buiten kan want de lies werkt de laatste tijd erg mee😃

Allemaal een goede, nikserige maar toch fijne dag🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Na gemiezer tot 2 uur is het nu zonnig. Ga zo even eieeren halen op de fiets.
    En ik ben een rode linnen broek aan het verbeteren. Mooi ding met korting gekocht en dan vind ik het niet erg er wat aan te veranderen. De bovenkant is veel te lang. Dus ben nu de band aan het aftornen, dan de rits ook en die een stuk lager inzetten, stuk vd bovenkant eraf en de band er weer op. Kruis hing ook veel te laag.
    Dus dat is zeker geen niksen.

    BeantwoordenVerwijderen