vrijdag 28 oktober 2022

Klaar.

 Hij is klaar!

Een tijdje geleden schreef ik dat ik de servieskast een stukje opgeschoven had. Maar dat ik toen tegen een stukje beschadigde bruine muur aan moest kijken en dat ik besloten had om dan maar een geborduurd  schellekoord, waar ik 100 jaar geleden ooit eens begonnen was, af te maken en dat op te hangen en dat ik bij de kringloop het perfecte schellekoord ornament gevonden had.

En nu is hij klaar. Zelfs met een echt belletje, hoe leuk is dat?




Het is natuurlijk hardstikke oubollig en past ook helemaal niet bij deze tijd maar ík vind het leuk😀 en dat telt. De kleuren op de foto's kloppen niet, in het echt is de muur donkerder.
Zo, dit projectje  is klaar, nu heb ik nog een patchwork kleed in stukjes liggen, maar eens kijken of ik daar nog iets mee kan.
               Allemaal een goede, met leuke bezigheden gevulde dag. 🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Leuk met heldere kleuren. Heb je je verdiept in de oorsprong van het schellekoord, want dat zal het vroeger wel geweest zijn om met het belletje de bedienden te waarschuwen. Maar wanneer is een geborduurd stuk erbij gekomen?
    Als ik zin heb ga ik vandaag eens zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat mag je zeggen, erg oubollig. Maar zo leuk. Ik zou het ook onmiddellijk ophangen. Sterker nog, ik héb er hier eentje hangen. Ook ooit zelf geborduurd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel erg mooi geworden en hij hangt daar schutterend.
    Gr. Renske
    www.prutzooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen