dinsdag 25 oktober 2022

Moe.

 Af en toe word ik zó moe van mezelf. Ik blijf maar rommelen. Elke ochtend neem ik mezelf voor om nou eens rustig aan te doen maar elke avond rol  ik doodmoe in bed maar elke avond ben ik ook bang dat ik niet in slaap zal vallen en dus zet ik braaf een podcast aan maar meestal hoor ik de intro en meer niet, met als gevolg dat ik nu al twee weken bezig ben om de gestolen schilderijen van Jopie Huisman terug te vinden.🤣 ( een podcast van NPORadio 1 ).

Maar goed, al dat gerommel houd je van de straat zullen we maar zeggen, maar ook dat lukt niet want zaterdag was het heerlijk weer dus toch maar even de straat op en daar kwam ik leuke kleine pompoenen tegen, voor een klein prijsje dus ja, die moesten mee. Geeft een beetje kleur in de tuin.

Maar ja, waar doe je die in? Wacht, nog er staat nog een leuke bak ergens op zolder, dus trap op, trap af, pompoenen in bak, bak naar buiten, ik naar binnen, nee toch niet leuk ik weer naar buiten, bak anders inrichten, weer naar binnen, enz. Afijn, zo blijf je bezig. 😃

               Uiteindelijk is dit het geworden en ben ik wel tevreden.






Allemaal een hele goede, rustige dag.🙋‍♀️



1 opmerking:

  1. Eet je de pompoenen ook op ? De grote oranje had ik vorige week en de groene ligt er ook nog, kreeg ze in een Too Goo To Go box vd lidl. Maar iets verderop is een kwekerij met een stal buiten. Ongeveer de helft goedkoper dan in de supermarkt

    BeantwoordenVerwijderen