zondag 16 oktober 2022

Herfst.

Ondanks dat ik er van uit ging dat het gisteren een nikserige dag zou gaan worden viel dat toch heel erg mee.

S'morgens wat in huis gerommeld en s'middags naar een tuincentrum want een potplant moest nodig verpot worden, potgrond natuurlijk op, een grotere binnen pot  had ik nog wel maar ja, daar moet dan natuurlijk wel een sierpot omheen. Zo blijf je bezig.😀

Afijn, het is allemaal gelukt. 

Op de terugweg ook nog maar even een rondje door het bos gelopen



Het is nog niet heel erg herfstig In het bos vond ik want de bladeren zijn nog groen.

Een paar jaar geleden heb ik op bijna dezelfde plek deze foto gemaakt.



Bij thuiskomst meteen de plant verpot en die staat nu weer te shinen in  de huiskamer.

Al met al dus toch nog een "nuttig" dagje.

Straks naar het Concertgebouw, als dat tenminste gaat lukken want natuurlijk heb ik net weer een dag uitgekozen waarop ook de marathon van Amsterdam wordt gelopen en die gaat o.a over het museumplein waar ook het concertgebouw aan staat dus ben ik benieuwd of de bus een beetje in de buurt kan komen.

We gaan het meemaken, ik zie wel waar het schip strand of in dit geval de bus 🤣

Allemaal een goede, "nuttige" dag. 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Met school er ook erna vaak in Concertgebouw geweest. Er waren toen ook popconcerten, o.a. Frank Zappa (vreselijk) Rod McKuen (2x) en Andre Hazes (heerlijk meegezongen) er gezien.
    Rijdt de tram ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen