donderdag 13 oktober 2022

Guilty pleasure.

Ik vind mezelf soms een slecht mens, maar dat mag ik ook zijn  vind ik want ik doe er niemand kwaad mee. Meestal is het s'avonds wanneer ik weer bezig ben. Het is een beetje gek want soms praat ik dan zelfs hardop en dat er niemand is die me  hoort en er tegenin kan gaan maakt het  heel  lekker om te doen. 🙈

Er is dus niemand die het hoort, er is ook niemand die er nadeel van ondervindt en er is niemand die het leuk vindt dus waarom zou  je het dan doen zou je zeggen, nou gewoon omdat ik er zin in heb.

Het gebeurt altijd tijdens het televisie kijken, niet elke avond maar toch wel regelmatig, er zijn n.l een aantal mensen die regelmatig met hun hoofd, of meer, op t.v. verschijnen en waar ik dan niet naar kan kijken, ik erger me al voordat ze een woord gezegd hebben, ik geef dan hardop commentaar, het mildste wat ik dan wel eens zeg is:`doe eens wat fatsoenlijks aan`of `mens doe eens normaal`

Er zijn echt programma's die ik niet kijk omdat ik de presentator niet mag terwijl ik hem of haar verder  natuurlijk helemaal niet ken, of ik vind een gast niet om te pruimen of ik vind dat iemand slap zit te kletsen.

Dat is mijn guilty pleasure; lekker zeuren over niets eigenlijk.

Maar er zijn ook mensen die bij mij geen kwaad kunnen doen, al kramen ze nog zoveel onzin uit, nou ja, tot een bepaalde hoogte natuurlijk 🤔

En nu willen jullie natuurlijk namen, maar dat ga ik niet doen want dat is niet aardig. Want ik ben nog niet helemáál slecht natuurlijk. 🤣

Hebben jullie guilty pleasures ?

Allemaal een goede, commentaarloze dag 🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Op kleding geef ik ook graag commentaar. Maxima had de eerste dag van staatsbezoek Zweden een idiote gewaad aan dat zeg ik dan ook hardop. En kijk op de site modekonginginmaxima naar hun commentaar. Die site heb ik pas gevonden en op dit moment is daar rondkijken mijn GP

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ik loop de hele dag te neuriën. Gelukkig is H. goed doof, die hoort het toch niet. En eigenlijk had ik het zelf niet eens in de gaten. Maar drie keer in de week zijn de kleinzoons hier tot etenstijd en die maakten me er op attent. Als ik het merk, stop ik ermee. En na een tijdje hoor ik mezelf toch weer neuriën. Alleen als ik kwaad ben doe ik het niet.
    En ik geef ook commentaar op kleding. Zoals op dat idiote gewaad van Maxima. Mens hoe kan je het aantrekken. H. heeft een koptelefoon op als we nieuws kijken. Dus geef ik luid kritiek. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja nou en of. Als ik ergens commentaar op heb (ben toch meestal alleen thuis) zeg ik dat ook hardop... niet TV trouwens, die heb ik niet, maar zeker bij online items.
    Eén opmerking: kun je je spelling aanpassen? Het is niet quilty-met-een-Q maar guilty-met-een-G.

    BeantwoordenVerwijderen