zaterdag 22 oktober 2022

De heren.

De wereld raakt op z'n eindje hoor, ik heb in m'n lange leven nog nooit meegemaakt dat je op 21 okt buiten op een bankje kon zitten en dat het gewoon warm was.

Dat is wat ik gisteren gedaan heb, op een bankje zitten, twee keer, op hetzelfde bankje, jammer genoeg zat er elke keer een man op dat bankje, wel elke keer een andere maar toch..... en ze hielden allebei hun mond niet dicht, ze begonnen allebei een gesprekje. Normaal gesproken ben ik niet vies van een gesprekje , dat kan soms heel leuk uitpakken maar nu wilde ik van de stilte en het mooie weer genieten. Even stil zitten, met m'n gezicht naar de zon en m'n ogen dicht, je zou het zelfs mediteren kunnen noemen.
En ze gingen ook maar niet weg. :-(


Het volgende bankje was jammergenoeg te ver weg, want m'n lies doe nog niet helemaal wat ie zou moeten doen ondanks dat de manueel therapeut zegt dat alles, van m'n nek tot m'n voeten, nu op z'n plaats staat. :-(
Maar goed, het was ondanks de heren toch heel lekker en ik heb genoten.
Allemaal een goede, fijne dag. 🙋‍♀️



4 opmerkingen:

  1. Ella, jij bent gewoon te goed opgevoed... Ik had in zo'n geval (hopelijk) durven zeggen: Ssst. Of zoiets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of, gewoon: meneer, Ik wil heel graag in stilte van dit moois genieten..... Daar is toch helemaal niets op tegen? MIsschien inspireer je deze meneren ook om beter te kijken en te ervaren, ipv alle stilte vol te kletsen~!

      Verwijderen
  2. Ach iedereen zit wel eens om een praatje verlegen, de manen zullen het wel leuk vinden even aandacht van een leuke vrouw te hebben.
    Maar je mag inderdaad zeggen dat het nu even niet hoeft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn ‘ laat me met rust’ gezicht werkt, in zulke gevallen, erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen