maandag 24 oktober 2022

Zondagmiddag.

Verslag van een middagje geitenboerderij.


                             Tja, wie zou hier nou nog voorbij durven?


Gelukkig waren de geiten niet te beroerd om mee te spelen, ze gingen een hele tijd op en neer, zó grappig.


  He.. .. lekker eerst even een nek massage hoor. ( Die groene dingen zijn borstels.)

                                   Er liep ook nog een prachtige haan.


Zoals jullie zien was ik niet de enige daar.



                                            Volop heerlijke kaasjes.


Dit was de oogst die mee naar huis ging😀 De keutels zijn trouwens dropjes😃


Waarom er op een geitenboerderij dan een groot kunstwerk van een varken staat begrijp ik niet zo erg maar wel mooi.


      Dat was het, ik ging met een glimlach op m'n gezicht weer naar huis.
                                   Allemaal een goede, fijne dag 🙋‍♀️

 P.s. Berber ik heb Möbius sjaals even gegoogled want ik had er nog nooit van gehoord, ik vind het wel een goed idee, even kijken of ik er iets mee kan. 😀
P.s. Lot, ik heb altijd een koud nekkie en in deze tijd van dure energie lijkt me een wollen shawl wel lekker warm maar misschien wel té warm, we gaan het meemaken. 😀
P.S. Janny, ik kan het ook alleen maar bij Nederlandstalige programma's hoor.😀

1 opmerking:

  1. Geiten zijn geweldig (net als ezels). Op de lagere school hadden we schooltuintjes, en er waren ook wat dieren, o.m. dwerggeitjes, de leukste was Keesje...
    Ik heb nog steeds geen dure energie, mn contract loopt eindjuni 2024 af, tot die tijd betaal ik wat ik al jaren betaal en krijg dan 1x per jaar een leuk bedrag terug (ik weet dat het mn eigen geld is, maar het blijft prettig om het te krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen