dinsdag 23 juli 2024

Van alles wat.

 Ik ben moe, ik heb heel slecht geslapen, ik werd om ongeveer half vijf wakker nou is dat niks bijzonders, dat gebeurd wel vaker dan ga ik even naar de wc, dring wat water en slaap dan wel of niet verder, als ik niet snel genoeg weer in slaap val zet ik een podcast aan en dan zak ik meestal wel weer weg.

Vannacht dus ook weer maar op het moment dat ik weer slaperig werd ging de telefoon, na twee keer overgaan hield ie er weer mee op maar toen was ik al weer zó wakker dat verder slapen echt niet meer lukte, het was een onbekend nummer. Natuurlijk sprak ik mezelf streng toe dat het gewoon iemand was die een verkeerd nummer had gedraaid maar toch.....

Zoals ik misschien wel eens eerder heb verteld ben ik voor tante Truus de eerste contactpersoon, als er iets met haar is word ik gebeld en vannacht ging ik dus meteen denken dat er met haar iets was gelukkig  was daar ook dat strenge stemmetje weer: als er echt iets met haar is dan hadden ze niet weer opgehangen. Maar toch kon ik niet meer slapen.

Dat ik toch het neurotische trekje wat ik heb, ik zie meteen allemaal beren op de weg en de een is nog groter dan de ander.

Vanmiddag ga ik pannenkoeken eten met een groepje mensen en dat gaat buiten gebeuren, duimen jullie dat het droog blijft? 

Allemaal een hele fijne dag 🙋

Ine, dat is juist het leuke dat mensen zo verschillend zijn en het is ook interessant om te ontdekken waarom mensen zo anders zijn, vandaar de psychologie colleges.

 Dit is iemand die vanmiddag ook pannenkoeken komt eten. Die trekt zich van niemand wat aan en die doet aan, hangt om en zet op haar hoofd waar ze zelf zin in heeft, het was die dag prachtig weer. Ik vind dat schitterend.


2 opmerkingen:

  1. Ja leuk om zulke mensen, vaak vrouwen, te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op Tholen is het heel wisselvallig en eigenlijk constant grijze wolken waar gemiezer uitkomt.
    Ben nog wel op de fiets naar de Lidl geweest maar nu staat hij weer in de hoes ingepakt want morgen ben ik niet thuis.

    BeantwoordenVerwijderen