woensdag 24 juli 2024

B&B.

 Kijken jullie naar B&B Vol Liefde? Ik wel en ik vind het zeer vermakelijk, het gaat natuurlijk helemaal nergens over maar mijn hemel wat heb je toch een bijzondere mensen. Ik vind het leuk om naar te kijken maar ik denk wel eens: wat zullen die mensen van zichzelf vinden nu ze kunnen zien hoe het allemaal in beeld is gebracht. 

Ik vind het sowieso leuk om te zien hoe en wat mensen doen.

Die Robert Jan in Schotland b.v. met z'n kilt, ik kreeg gewoon medelijden met die nieuwe vrouw, ik had het idee dat ze wel in tranen uit kon barsten,en Joop die bij die vrouw in Frankrijk op bezoek is, ook heel bijzonder, en  Iris dan in Griekenland, ze heeft een gast maar vergeet om hem wat te eten te geven. 

'Oja, jij wil natuurlijk een ontbijtje, tja ontbijten doen we niet hier in Griekenland, misschien kun je een tosti maken?' en dan gaat ie dan maar doen. Hilarisch.

Wat mij opvalt is dat ze zo weinig persoonlijke vragen stellen: heb je kinderen, wat voor familie heb je enz. 

Voor mensen die er niet naar kijken is dit natuurlijk abcadabra en als je het niet ziet dan mis je ook niks, behalve mooie natuuropnames in verschillende landen dan. 

Ik vermaak me er in deze komkommertijd prima mee.

Allemaal een hele fijne dag.🙋‍♀️


3 opmerkingen:

  1. Ik ben fan! Ik vind het geweldig om al die verschillende types te zien en alle ongemakkelijke situaties die ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee daar kijken we nooit naar, we hebben ons handen al vol met quizen die we goed vinden, detectives en soms een film.
    En nieuws en achtergronden en documentaires

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk ook niet. Vind het al snel veel te langzaam en te voorspelbaar, dat kabbelende. Lees liever. Heb laatst met dochter die even in NL was een stukje van 'Dertigers' gekeken. Zij vond het saai en ik eigenlijk ook. Na zes minuten hebben we het afgezet. Nu kan het zijn dat het bij mijn leeftijd niet matcht en dat ik sowieso te ongeduldig en te sneldenkend ben voor dit soort programma's. Mijn dochter woont al 7 jaar in het buitenland en is misschien de aansluiting bij de NL cultuur te veel verloren om dit nog leuk te vinden. Mijn zoon is wel fan van 'Dertigers'. Groet, Ine

    BeantwoordenVerwijderen