donderdag 29 augustus 2024

Niet belangrijk.

 Nog even over Amerika, ik hoop ook dat Kamala Harris gaat winnen maar gisteren hoorde ik iemand zeggen dat als er onderhandeld moet worden met andere landen dat Trump bij al die andere gekke regeringsleiders meer indruk maakt dan Harris en ik denk dat daar wel iets in zit, al die machtswellustelingen denken  natuurlijk als ze haar zien: ach, dat vrolijke vrouwtje dat kletst maar wat, geen aandacht aan geven, niet belangrijk. Tegelijkertijd is het heel eng als Trump wint want als die z'n zin niet krijgt dan kan hij zomaar eens rare dingen gaan doen. Ik vind het spannend.

Nu we het toch over macht te hebben, sommige mensen met veel geld denken dat ze alles naar hun hand kunnen zetten en het lukt ze ook nog, zie Bloemendaal waar ze geen hospice in de straat willen hebben, nee, als je zelf zover bent dat je hulp nodig hebt en toch geld genoeg dan huur je natuurlijk  gewoon particuliere verpleging in maar dat dat voor heel veel mensen niet is weggelegd vinden ze niet belangrijk. 

Het is allemaal ikke, ikke, ikke en not in my backyard. 

En om dan maar even met wat luchtigers af te sluiten, iets waar het eigenlijk nergens over gaat; B&B vol liefde, ik vind het vermakelijk en interessant ( door mijn interesse in psychologie) om te zien hoe mensen in elkaar zitten en hoe ze met elkaar omgaan en hoe zo'n programma gemaakt wordt. Die malle Iris met haar vlashaar, en dan gaat een vriendin er ook nog met een stijltang doorheen😱 Thijs op die vieze camping, trouwens hij mag zelf ook wel eens door de wasstraat, hoewel het gisteren wel meeviel en Mike met z'n verlatingsangst enz. Ik vind het nog steeds grappig om naar te kijken ook al is het natuurlijk helemaal niet belangrijk.

Allemaal een hele goede dag. 🙋‍♀️ 

6 opmerkingen:

  1. Ook als je niet B&B vol liefde kijkt wordt je in de diverse blog behoorlijk op de hoogte gehouden 😊.
    We kijken wel graag naar Ik Vertrek, dat is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik denk dat het ‘vrolijke vrouwtje’ best in staat is de macho mannen op andere gedachten te brengen! Bijna de hele wereld ziet Trump inmiddels als een clown wiens act steeds slechter wordt!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens Thea, veel landen zien haar liever dan Trump, die wordt bijna nergens serieus genomen, behalve door een paar andere machtswellustelingen zoals Poetin, Maduro en Kim Jong-Un.

      Verwijderen
  3. In het begin keek ik niet. Net zomin als naar Boer zoekt vrouw. Maar uit verveling bleef ik even hangen na het nieuws en ja hoor, ik was verkocht. Elke avond zit ik me te verbazen hoe vrouwen (en mannen) hun hele hebben en houden ten toon spreiden voor het ganse volk. Want je moet echt lak hebben aan social media. Dat commentaar alleen al.
    Wij hebben in 50 jaar zwerven door Frankrijk heel wat campings gezien. Met de kinderen erbij grotere, met zijn tweeën de kleine municipals en natuurcampings. Maar bij bij die Thijz was ik nog geen nacht gebleven.
    En tijdens de reclame kijk ik naar De slimste mens.
    Op de bank zit er dan een echtgenoot stug door te lezen. (IK heb wel de koptelefoon op).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij was Trump in zijn vier jaren als president vooral iemand om om te lachen voor de meer normale regeringsleiders van deze wereld. Of om enigszins griezelend een hand te moeten geven. De meesten waren denk ik blij dat hij opgehoepeld was en hopen dat ze niet nog een keer met hem te maken krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat is ook nog zoiets. Waarover je schrijft. Jamala en Trump. Toch wel spannend allemasl. Het nieuws volg ik wel maar verder kijk ik bijna nooit meer. Ach we gaan naar de herfst. Misschien toch ook maar weer eens zoiets soaperigs gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen