maandag 5 augustus 2024

Tegenvallers.

 Gisteren ben ik samen met oudste dochter naar Museum Jan geweest In Amstelveen. Daar is een tentoonstelling over Anton Heijboer. Ik vond het een beetje tegenvallen. Er hingen heel veel afdrukken van studies van latere schilderijen, de schilderijen zelf hingen er niet, ja wat vroeger werk waardoor je kon zien dat hij echt wel goed kon tekenen en schilderen en er was een plateau met beeldjes die hij ooit gemaakt heeft. 


Zoals al eerder vermeld heb ik niks met abstracte kunst maar dochter wilde er graag naar toe en voor de gezelligheid ging ik mee. 





Het is altijd interessant om een beetje rond te kijken. 

Toen we uitgekeken waren hebben we nog een heel eind langs de Poel gelopen, dat is een groot water in het Amsterdamse bos, ergens halverwege hebben we geluncht wat ook al een beetje tegenviel het  terras was niet open ( zal wel i.v.m. te weinig personeel geweest zijn) maar we waren moe en hadden trek dus toch maar naar binnen in de hoop dat ze airco hadden, dat hadden ze niet, de bediening liet lang op zich wachten en het eten was ook niet bijzonder. Het was de eerste keer dat we daar waren en het eerste wat we zeiden toen we weer buiten stonden was: dit is niet voor herhaling vatbaar. Jammer voor het restaurant want het is pas verbouwd en opnieuw heropend. 

Dochter en ik kunnen het goed met elkaar vinden en hebben hetzelfde gevoel voor humor dus het was toch een leuke middag.

Allemaal een leuke dag toegewenst đŸ™‹

1 opmerking:

  1. Die grote muur met van alles ziet er zo rommelig uit, lijkte me ook niks. Maar in een klein museum zijn is wel leuk.
    Jammer dat restaurant zo tegenviel. Als het net verbouwd is hebben ze nog niet de routine gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen