dinsdag 6 augustus 2024

Wandelingetje.

 Ik maak vele wandelingetjes, heel vaak met oortjes in, maar ik heb gemerkt dat ik dan helemaal geconcentreerd ben op wat ik hoor, of dat nou muziek is of een podcast eigenlijk let ik dan alleen nog op het verkeer en verder niet maar  omdat ik altijd rustige weggetjes opzoek heb ik het wat dat verkeer betreft ook niet echt druk.

Af en toe mag ik van mezelf geen oortjes in doen en dwing ik mezelf om rechtop te lopen ( oude mensen hebben nogal eens de neiging om krom te gaan lopen en ik wil natuurlijk niet oud overkomen 😆) en om me heen te kijken en dan kom je soms de mooiste dingen tegen.






Ik ben dan altijd weer blij verrast.
Verder niks bijzonders te melden dus ik hou m'n mond ( zouden ze op televisie ook eens wat vaker moeten denken😃
Allemaal een hele fijne dag.🙋

6 opmerkingen:

  1. De onderste bloem herkende ik niet en dan zoek ik met de app Plantnet. Het blijkt Wilde peen te zijn, net als de tweede foto maar dan in een ander stadium.
    Ik moet ook altijd zo opletten met niet krom lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een migrainedag. Pillen en uitzitten. Mag niet liggen. Wordt het erger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik loop best krom, ook met stok, maar met scoliose kun je moeilijk anders lopen. Ben ook 5 cm korter geworden de afgelopen jaren. Heb een grijper om iets dat hoog staat uit een kast te pakken (moet het geen glas zijn....).
    Ik heb een ijsmachine gekocht....een Ninja. zo leuk om van alles uit te proberen. Er zijn genoeg filmpjes te vinden. Ik wil tzt een keer boerenkoolijs maken (lachen mag). Ik zag ook al roze koekenijs voorbij komen, dus waarom dit niet.
    Geniet van je wandelingetjes, ik zit hooguit even in de tuin, vitamine D opsnuiven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik loop met een kruk sinds ik long covid heb, en overal spierpijn. Ik probeer toch zo veel mogelijk recht te lopen. Mensen zeggen soms: is een rollator niks voor jou? En ik denk dat ik daar dan echt heel erg op zou gaan hangen en gebogen ga lopen. En bovendien: met een kruk kom ik makkelijker ergens dan met een rollator.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als rollator op goede hoogte is gesteld ga je juist meer rechtop lopen is mijn ervaring Judy!

      Verwijderen