woensdag 28 augustus 2024

IJmuiden.

Gisteren ben ik een dagje uit geweest, ik ben door de haven van IJmuiden gevaren en een stukje de zee op. Het was heel leuk en natuurlijk ontzettend getroffen met het weer want als het te hard waait gaat ie sowieso niet de zee op en we konden in ons bloesje op het bovendek zitten waardoor je het allemaal als nog grootser en wijdser ervaart.. Ik hou van water dus ik ik heb m'n hart opgehaald, hoewel die haven op zich niet echt mooi is met die vervelende TATA STEEL fabrieken op de achtergrond maar wel heel interessant. Met dit bootje gingen we.









Nou ja, de foto's zeggen genoeg denk ik, het was een leuke dag. 

Allemaal een zo te zien alweer een zonnige dag.🙋



3 opmerkingen:

  1. Leuk uitje, Met mijn eerste vriendje toen ik 16 was gingen we op de brommer van Amsterdam naar het strand daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk zo maar een reisje op een baantje dag. Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen